ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ

Η προπόνηση με αντιστάσεις είναι η πλέον δημοφιλής μέθοδος προπόνησης, αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι τα αποτελέσματα της προπόνησης με αντιστάσεις είναι γρήγορα και θεαματικά (αύξηση της δύναμης και της μυϊκής ανάπτυξης).

Κατά την προπόνηση με αντιστάσεις πρέπει να έχουμε υπ’ όψη μας κάποια βασικά πράγματα όπως, την προθέρμανση και την αποθεραπεία, τη σωστή εκτέλεση της άσκησης, τη σωστή ρύθμιση των οργάνων γυμναστικής, την προοδευτική αύξηση της αντίστασης, την τήρηση του προγράμματος προπόνησης, την προφύλαξη της σπονδυλικής στήλης και των αρθρώσεων και απαραίτητα τη χρήση διατατικών ασκήσεων για τη διατήρηση της ευλυγισίας.

Στην προπόνηση με αντιστάσεις ή προπόνηση δύναμης ή προπόνηση με βάρη όπως συνήθως αποκαλείται, χρησιμοποιούμε διάφορα είδη αντίστασης, όπως τα ελεύθερα βάρη, τα μηχανήματα δύναμης, αντίσταση από λάστιχα, αντίσταση από το βάρος του σώματος κ.α.

Την προπόνηση με αντιστάσεις την χρησιμοποιούμε για την αύξηση της δύναμης της εκρηκτικότητας, της μυϊκής μάζας και της μυϊκής αντοχής.

 

Συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας και έλα να μας γνωρίσεις κάνοντας μία δοκιμαστική δωρεάν προπόνηση!!

ΦΟΡΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

* Aπαιτείται