noscript image for google
Previous Next
Προγράμματα

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Cross Fit

Το CrossFit είναι ένα σχήμα ασκήσεων που αναπτύχθηκε από τον Greg Glassman κατά τη διάρκεια αρκετών δεκαετιών. Ο Glassman, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του CrossFit, δημιούργησε ένα πρόγραμμα ασκήσεων που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της υγείας.

Το CrossFit αποτελείται από ποικίλες και λειτουργικές κινήσεις που εκτελούνται με σχετικά υψηλή ένταση. Όλες οι προπονήσεις CrossFit γίνονται με βάση λειτουργικές κινήσεις, και οι κινήσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τις καλύτερες πτυχές της γυμναστικής, της άρσης βαρών, τρέξιμο, κωπηλασία και άλλα. Αυτές είναι οι βασικές κινήσεις της ζωής. Κινούνται τα μεγαλύτερα φορτία οι μεγαλύτερες αποστάσεις, έτσι ώστε να είναι ιδανικό για τη μεγιστοποίηση της ποσότητας της εργασίας που πραγματοποιείται στο συντομότερο χρονικό διάστημα. Η ένταση είναι απαραίτητη για τα αποτελέσματα και η εργασία είναι μετρήσιμη: διαιρούμε τον χρόνο με τη δύναμη. Η περισσότερη δουλειά που κάνετε σε λιγότερο χρόνο, ή όσο μεγαλύτερη είναι η ισχύς, τόσο πιο έντονη η προσπάθεια. 

Το πρόγραμμα CrossFit οδηγείται από τα δεδομένα. Χρησιμοποιώντας πίνακες, διατηρώντας ακριβή αποτελέσματα και αρχεία, και συγκεκριμένα τον καθορισμό των κανόνων και προτύπων για τις επιδόσεις. Όχι μόνο κίνητρα άνευ προηγουμένου, αλλά αντλούν σχετικές και απόλυτες μετρήσεις σε κάθε προπόνηση. Τα δεδομένα αυτά έχουν σημαντική αξία πέρα ​​από τα κίνητρα.

Συνολικά, ο στόχος του CrossFit είναι να σφυρηλατήσει μια ευρεία, γενική και χωρίς αποκλεισμούς γυμναστική η οποία υποστηρίζεται από μετρήσιμα, διαπιστωμένα και επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα. Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους εκπαιδευόμενους για οποιαδήποτε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

 

TRX

Το TRX σχεδιάστηκε αρχικά από έναν πεζοναύτη του αμερικανικού στρατού, ο οποίος ήθελε να διατηρεί τη φόρμα του ενώ βρισκόταν σε περιορισμένο χώρο και με εξοπλισμό τόσο μικρό ώστε να έχει τη δυνατότητα να τον μεταφέρει παντού.

Πρόκειται για έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές, με τον οποίο μπορείτε να γυμνάσετε όλες τις μυϊκές σας ομάδες με μία άσκηση και ειδικά τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σας. Με πιο απλά λόγια, είναι ειδικά λάστιχα που κρέμονται από το ταβάνι του γυμναστηρίου και εσείς τραβάτε χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματός σας.

Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του TRX είναι πολλά. Ανεξάρτητα προπονητικών στόχων, το TRX μπορεί να βοηθήσει αφού ελαχιστοποιεί το χρόνο άσκησης, δουλεύοντας όλο το σώμα και εναλλάσσοντας ασκήσεις σε δευτερόλεπτα. Χρησιμοποιώντας το, μπορείτε να βελτιώσετε το μυϊκό σας σύστημα και σε δύναμη και σε μέγεθος, γυμνάζοντας το σώμα σας με τρόπο που δεν έχει συνηθίσει να δουλεύει. Ακόμη ένα πλεονέκτημα του TRX είναι ότι χρησιμοποιείτε το βάρος του σώματός σας για να ρυθμίσετε την ένταση της άσκησης,  απλά περπατώντας κοντά ή μακριά από το σημείο προβολής του TRX στο έδαφος. Βοηθάει τέλος και στη διατήρηση της οστικής μάζας. Ενεργοποιεί το μέγιστο αριθμό των μυϊκών ινών, εκτοξεύοντας στα ύψη το μεταβολισμό.

 

Ελευθερα Βάρη & μηχανήματα

Τα Μηχανήματα Δύναμης, ιδίως αυτά της τελευταίας τεχνολογίας, είναι όντως πολύ καλά για να αρχίσει κάποιος να γυμνάζεται. Μειώνονται στο ελάχιστο οι τραυματισμοί, καθώς ένα αγύμναστο σώμα δεν διαθέτει την κατάλληλη ισορροπία και κίνηση για να εκτελέσει σωστά τις ασκήσεις και καταλήγουμε σε θλασούλες, απομονώνονται καλύτερα οι μυϊκές ομάδες που επιθυμούμε να προπονήσουμε (π.χ. δικέφαλοι, στήθος και δεν συμμαζεύεται), ενώ δεν είναι απαραίτητο να ζητάτε κάθε τόσο βοήθεια από τον περίγυρο για να σηκώσετε τα κιλά που απαιτούνται και να στραβώνουν και τις μούρες τους, αν βαριούνται. Τα μηχανήματα λοιπόν φροντίζουν για εσάς πριν από εσάς!

Τα ελεύθερα βάρη είναι τα ιδανικά εργαλεία για πιέσεις στήθους στον πάγκο, ενεργοποιώντας το μέγιστο ποσοστό μυϊκής μάζας του θώρακα, την ίδια ώρα που η σπονδυλική στήλη βρίσκεται ασφαλής, σε ύπτια θέση. Για παρόμοιους λόγους αξίζει να προτιμάς τα ημικαθίσματα με μπάρα αντί το μηχάνημα Smith ή τις έλξεις chin-up συγκριτικά με το μηχάνημα lat pull-downs. Η εκτέλεση γίνεται πιο φυσικά, οι μυς που τονώνονται είναι περισσότεροι, ακόμη και ο χρόνος που γλιτώνεις, είναι κέρδος.

Όταν ασκείσαι με ελεύθερα βάρη (μπάρες, αλτήρες, ακόμη και ιμάντες), το σώμα σου υποχρεώνεται να χρησιμοποιήσει κάθε μεγάλο και μικρό μυ ώστε να σταθεροποιήσει το βάρος την ώρα που το ανεβάζεις ή το κατεβάζεις. Οι επιπλέον μύες που «αφυπνίζονται» με αυτή τη διαδικασία, σε καμία περίπτωση δεν συμμετέχουν όταν η άσκησή σου υποστηρίζεται από το μηχάνημα.

 

Λάστιχα

Η προπόνηση με λάστιχα δεν είναι ιδιαίτερα διαδομένη στην Ελλάδα. Ωστόσο τα πλεονεκτήματά της είναι πολλά, με κυριότερο ίσως εκείνο της εύκολης μεταφοράς τους. Με ένα σετ από λάστιχα μπορείτε να εκτελέσετε σχεδόν όλες τις ασκήσεις που μπορείτε να φανταστείτε, ενώ το κόστος τους είναι πολύ μικρό σε σύγκριση με την αγορά οργάνων ή την συνδρομή στο γυμναστήριο.

Το σετ ασκήσεων που ακολουθεί είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να σε βοηθά να γυμνάζεις όλο το σώμα σε κάθε άσκηση. Πόδια, χέρια, γλουτούς μηρούς και κορμό! O γυμναστής Επαμεινώνδας Κώνστας θα σου δείξει τον τρόπο να εκμεταλλευτείς την αντίσταση του λάστιχου για να γυμναστείς τέλεια...

 

Kettlebells

Όποιος κι αν είναι ο λόγος για τον οποίο ασχολείστε (ή θελετε να ασχοληθείτε) με τη γυμναστική, τα kettlebells είναι με διαφορά το πιο πολυδιάστατο όργανο γυμναστικής που μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας, ανεξάρτητα από το τωρινό επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης:

  • Για αυξημένη μυική δύναμη, οι βαλλιστικές ασκήσεις με kettlebells, διδάσκουν το μυικό σας σύστημα να ασκεί δύναμη όπως ακριβώς θα χρειαστεί και στον αθλητισμό ή πολύ συχνά, και στην καθημερινή ζωή: εκρηκτικά.
  • Για αδυνάτισμα και απώλεια βάρους, οι ασκήσεις με kettlebells είναι ιδανικές για διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, που επιταχύνει το μεταβολισμό και προκαλεί καύση του σωματικού λίπους.
  • Tα μεγάλης διάρκειας σετ βαλλιστικών ασκήσεων με kettlebells, αυξάνουν δραματικά την αερόβια και την αναερόβια αντοχή και μάλιστα χωρίς τους αυξημένους κινδύνους τραυματισμών που απαντώνται στο τρέξιμο.
  • Σε αντίθεση με τα συμβατικά βάρη και τις μηχανές άσκησης, η πλειοψηφία των ασκήσεων με kettlebells απαιτεί υψηλή τεχνική και με αυτόν τον τρόπο καλλιεργείται η επιδεξιότητα, ο συντονισμός, ο σωματικός ρυθμός, η καλή στάση του σώματος και η γενικότερη αθλητική ικανότητα.
  • Οι ασκήσεις με τα kettlebells απαιτούν τη συντονισμένη δράση πολλών μυικών ομάδων και προάγουν την αρμονική μυική ανάπτυξη και μάλιστα, χωρίς απώλεια της ευκινησίας και ευκαμψίας του σώματος.

 

Αερόβια Προπόνηση

Aερόβια άσκηση είναι κάθε άσκηση στην οποία κινούνται ρυθμικά και επαναλαμβανόμενα μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος, με συνέπεια την ταχύτερη καύση θερμίδων, που ευνοεί περισσότερο την προσπάθεια να χάσετε βάρος. H αερόβια άσκηση περιλαμβάνει κάθε δραστηριότητα που αυξάνει την πρόσληψη οξυγόνου και τους κτύπους της καρδιάς. Mε την έναρξη της άσκησης η πρόσληψη οξυγόνου αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό, έως ότου σταθεροποιηθεί σ’ ένα επίπεδο, ανάλογα με την ένταση της άσκησης. 

Αποκατάσταση τραυματισμών & Αθλητικό μασάζ

Ένας τραυματισμός είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε αθλητή κατά της διάρκεια της προπόνησης. Ευτυχώς, στις μέρες μας οι αθλητές είναι σε θέση να επωφεληθούν από την πρόοδο της αθλητιατρικής και της διατροφικής παρέμβασης, για την επούλωση των τραυμάτων που σχετίζονται με τον αθλητισμό.

Στόχος μας εδώ είναι η αποκατάσταση των τραυματισμών σας μέσω ασκήσεων σε απόλυτη συμμόρφωση βέβαια στην καθοδήγηση του ιατρού σας. Σε εμάς θα βρείτε όλο τον εξοπλισμό και τους ειδικοίς που χρειάζονται για την μυϊκή αποκατάσταση στο σώμα σας.

 

 Λοιπές δραστηριότητες

  • Outdoor
  • Group Training

 

 

 

 


Καλέστε μας στα τηλέφωνα: 2108076024 - 6977282322 και επισκευθύτε μας στη διεύθυνση: ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 91, Νέα Ερυθραία

Body performance Personal training, CrossFit, TRX, Ελευθερα Βάρη & μηχανήματα, λάστιχα, kettlebells, aerobic, Αποκατάσταση τραυματισμών & Αθλητικό μασάζ.